Opisy Gadu-Gadu Okolicznościowe

Okolicznościowe

Okolicznościowe
1Janas dostanie NOBLA za...wystawienie dziadów
2Jestem normalny czyli dla wielu inny
3czasem rzycie biednyh jest lepsze od rzycie bogatyh :p:p;d;d;d
4Sióstr I Braci Się Nie Traci LEGIA-OLIMPIA-ZAGŁĘBIE
5Literka `Z` Literka `K` Literka `S` Jak ZKS
6III Liga, III Liga OLIMPIA
7WySzŁeM nA TaRaS nIe WrÓcE ZaRaZ
8Czy to juz wakacje nauczycieli glowa nie bedzie bolec hehehe
9POLACY NIC SIE NIE STAłO NIC SIE NIE STAłO ALE W DUPE SIE DOSTAłO
10graliśmy supper.. dopuki trenerem nie został Janas..
11lep na muchy, wabik na smerfy:], to żeberko z faceta - kobita
126 LaT... PrZeSzłO I JuZ NiGdY NiE WrÓcI !! ŻeGnAj SP2 w UsTcE !! ;(
13Polska Jest The Best Jestem Patriotka I Tak Zostanie, Kocham Polske
14Nie płacz nad tym co się skończyło, ważne, że się wydarzyło!!!!
15Mam wszystko w dupie dobrze jest fura komóra gulczas i jego pies!!hihi
16{}:::::<><>:::::Daria:::::<><>:::::{}
17Polska będzie mistrzem Świata..................ale dopiero za 4 lata!!
18"Graliśmy tak dobrze jak nigdy, przegralismy tak jak zawsze" ;
19Lepiej umrzec stojac niz zyc na kolanach
20Juz za 4 lata juz za 4 lata Polska bedzie MISTRZEM Świata :):)
21GKS-TO COS CO NAS PODNIECA;0)))))
22ZdEjMiJmY FlAgI NaSi jUż wRaCaJą dO DoMu
23trwajmy! byle do wakacji...
24<Za górami za lasami siedzi Janas z debilami>
25GraliśmY JaK NigdY- PrzegraliśmY JaK ZwyklE...
26...:::chwała Borucowi-----> gówno Janasowi!!!
27Grali pieknie tylko szczescia zabraklo w koncowce!!!!!Polacy......
28...:::[N][a]D] [M][o][R][z][E][M]:::... ...BeDe Za 2 TyG.... :]
29Poooolska do boju!!! W 1945 wygraliśmy to i w 2006 się uda!!!!!!!! XD
30Cedynia 972 - Grunwald 1410 - Dortmund 2006
31ale my tworzymy śiwat w którym ktoś oblicza czas...
32a tylko ten jeden dzień rozpoczął sie jak idealny dzień...
33Polscy piłkarze są jak dziwki, dają za pieniądze !!! :$$$$$$$$
34----POLSKA GOLA----POLSKA GOLA----POLACU GURĄĄĄĄĄ----
35Ole ole ole polska wygra macz niepodajcie sie
36Uśmiech :-) .. taki niewinny, a potrafi zabić wszystkie problemy..
37Gdy tak wspominam miniony czas.. Wiem jedno, że to nie poszło w las...
38``Jejku...Ty udajesz???czy Naprawdę tego nie widzisz że Cię K......``!
39Życie pełne szczęscia pełne smutku a myprzez Nie idziemy pomalutku
40"..jestem sama... niekochana... taki los..."
41.. mam ochotę na chwileczkę zapomnienia ... :-)
42Ni zawsze przyjaciel jest przyjacielem!!!<>!!!- można się rozcza
43Jestem optymistą myslę że będzie 3:0 dla niemców
44Mieliśmy Orły Górskiego mamy kury Janasa...
45POLSKA TO MENDY!Pojechali na mundial po to żeby przynieść nam WSTYD!
46Gładkie nogi piekna cera przepis naszej paczki na zycie bezskóll
47Po prostu można tak żucić? nie moge cię zapomniećććć:(:(......
48nic sie nie stalo chłopaki ... nic sie nie stałłoo ;-)
49KazdyKwiatWiednieIBarweZmieniaPozostajeJedenToJestKwiatWspomnienia :&#
50POLSKA SPRZEDAłA MUNDIAL BO JANAS JEźDZI NOWYM MAYBAHEM
51CoZaPartacze!!GórskiZChmurkiNapewnoSpadł!!BananyProstowaćANieNaMurawę!
52Sprzedam Parafie......Ministranci GRATIS
53Wyjazd do niemczech 50 000zł Trening 10 000zł Porażki Polski Bezcenne
54JuzZaCzteryLata,juzZaCzteryLata...PolskaBedzieMistrzemSwiata!!!:D
55Tylko kibice nie zawiedli...
56Prawie wygraliśmy... prawie robi wielką różnicę...!!!
57ole .. ole ... nie damy się ... POLSKA POLSKA wygra mecz ... ole, ole
58Jeszcze tego lata Pooolska będzie mistrzem świata!!
59POLSKAgraToBIALO-CZERWONI!!do BOJU chlopcy wygramy i sie nie poddamy;p
60Polska, Polska, Polska gola!!! 2006
61bo mój chłopiec piłke kopie, na mundialu sztrzeli dwie ;]
62gdy piłka w grze ty krzykniesz GOOOOOOOOOOOOOOL
63futbol futbol futbol przeżyjmy to jeszcze raz, gdy piłka w grze...
64"Vanitas vanitatum et omnia vanitas" Koh 1,2
65Zobaczyłam---poczułam---pokochałam...
66POLSKA góra .....!!!!
67CzY DzIsIeJsZy MEcZ z EkWaDoReM BęDzIe MaSaKrĄ JaK MeCz Z EkWaDoReM
68Kochać kobietę! Być z kobietą! To oddać siebie... POŚWIĘCIĆ SIE JEJ!
69BOROSKA SŁOŃ (___,___)_TO JEJ DUPA
70Polska... gola! Polska... gola! Taka jest kibiców wola! :-)
71NIE DA CI TEGO WINO MARCONI CO DAC CI MOGA BIALO-CZERWONI!!!
72Polska do boju Polska!!!Teraz wygramy każdy mecz!!!:D
73FIFA WORLD CUP GERMANY2006- DO boju chłopcy<POLSKA>
74:::P:::O:::L:::A:::N:::D:::
75To takie pozdrowionka... dla fajnej dziewczynki... dla Kamilki..S :
76OlE oLe WyGrA PoLsKa My WiErZymY w To =))
77"Pijmy zdrowie Katarzyny bo dzis ma swe urodziny"
78Dajesz polska Dajesz jutro mecz:D
79Systkiego NaJ NaJ NaJ dla Tomka Bogusza z Avi z okazji 19 urodzin!;*
80Jestem zamknięty w sobie:-(
81Jesteśmy jak huśtawki albo na górze albo na dole!
82Cy...mi sie wydawało Cy...ja widziałam kotecka...??;)
83MożE m!n!emy $!ę ! pójdz!emy w !nną $tronę... mOżE t@k, mOżE n!e...
84(?) Jeszcze Niedawno Spędzone Razem Chwile... A Teraz...?
85Gdzie Zrobiłam Jakiś Błąd...? Jesteś Już Daleko Stąd... :-(
86Nie Było Obietnic... Nie było nic! (...)
87Jedna Wiara Jeden Klub Po Kres Życia KS.Ruch
88Edytka na dziłeczce x] będe może wieczorkiem:> Kc;*;*;* PzdR.
89Chciałabym zrozumieć to... Czego zrozumiec nie mogę...
90...każdy potrzebuje się czasem odrodzić... na nowo...
91..ŻyCiE To WaLkA ..WaLkA To BóL ..Gdy BoLi To ZnAk - Że ŻyJeSz...
92jak nie ma mie ut to znaczy że jestem tam
93jak ja jestem, to was nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):(
94Kynio to cep smierdzi jak trep na stare zeby i jedzie mu z geby.hehehe
95Najwiekszy pojeb swiata to KYNIO!!!!!!!!!
96Alles Gute :) z okazji dnia dziecka :D :D
97HUTNIK SKARPA HOOLIGANS
98Życie jest piękne, gdy żyć się umie... Gdy jedno serce drugie rozumie!
99Jak w bajce cofnąć czas... Realnie przeżyć go jeszcze raz... :-)
100Moje serce bije.Moje serce płacze.Moje serce pyta - Kiedy Cię zobacze?
101.....:::::Wszystk!egO NaJlepszegO Dl@ Wszystk!ch dz!ec!@czków:::::....
102Lizak 2zł, balonik 5zł... uczucie,że nadal jesteś dzieckiem bezcenne:P
103Sióstr i braci się nie traci !!! "LEGIA WARSZAWA"
104==>JaZdA jAzDa JaZdA BiAłA gWiAzDa<==WiSłA FoReVeR:)
105Dzien dziecka !! niech wszyscy sie uśmiechna !!!
106PodobaMiSieTaStronaAleNieDodajecieMoichOpisów<zła>Już Tu Nie Wej
107OoOoOo śpię kochanie, śnię... : *
108CzemuTakJestŻeN!eMożemyN!erazUkryćCzemuTakJestPięknoBywaCzasemWeSnie??
109czemU tak jeSt że n!e mOżemY n!eraz ukrYć?że p!ęknO bYwa czAsem we śni
110www.tajemnica.mylog.pl --> odkryj moją tajemnice..
111Nie mam mnie jak będe to będe a jak nie to nie będe
112)=)= eczceicyW aN einM eizdeB eiN eZ adokzS oworepuS uT tseJ
113)=)= eczceicyW aN einM eizdeB eiN eZ adokzS oworepuS uT tseJ
114###################-Sprzedam płot
115Zrap tutaj ######## i sprawdź co wygrałeś!!!
116Nie ma mnie dla nikogo ze świata!
117Kiedy Cie nie ma tesknie...Kiedy jush jestes mam Cie dosyc <lol>
118Porwali mnie kosmici:)))
119NIE LĘKAJCIE SIE...BĄDZCIE MOCNI WIARĄ!!
120|\| |_| |) /-\
121Od pieluchy aż po grób ... Wisła Kraków to mój klub
122Dla naszych i waszych Mam, w dniu Ich święta, życzymy wszelkiej pomyśl
123wszystkiego najlepszego dla mojego JARECZKA:*:*:*:
124POZWOL ZYC MARZENIAMI......
125DobrzeJestZnaćKogośNaKimMożnaPolegać
126Życie jest niezdrowe. Kto żyje, ten umiera...
127zastanow sie, czy to ma sens.Bo zycie jest krutkie i szybko konczy sie
128Kochajmy Mamusie :):):):):):):)
129Koniec kropka amen :D
130Już mnie nie ma :*(
131Czesc siemano witaj rano :d
132Dzisiaj jest dzień,w którym możemy podzi ękować naszym mamą!!!:*:*
133(...) Żyj Z Całych Sił (...)
134Do zobaczenia w Snów Krainie, która mlekiem i miodem płynie.Słodkanoc
135...spójrz, stoję obok Ciebie, Ty znów nie widzisz mnie...
136[*] Kazimierz Górski [*]
137[*]Kazimerz Górski ur.1921-zm.2006[*]
138PRZEZYJ TO SAM.......
139Wymęczona...,a jeszcze tyle dozrobienia...;( why??
140Wymęczona...,a jeszcze tyle dozrobienia...;( why??
141[*]Kazimierz Górski 1921-2006[*] człowiek legenda,trener wszechczasów
142(*)<*>(*) ...Kazimierz Górski... (*)<
143Muminki sie ciesza gdy kogos powiesza muminki:):)
144.::Życie to chwila przyjemności a więcej chwil smutku i cierpienia::.
145^^^cieszmy się chwilą^^^:D
146"Przeklinam Dzień,W Którym Cię Poznałam...Wszystko Zepsułeś..."
147Lece bo chce!!! LEce bo srać mi się chce!!!
148<<nadzieja jest matką głupich i swoich dzieci nie lubi>>
149Wybyłam Se kurna jak coś to smsiaki lol oł jeee:D
150Wybyłam Se kurna jak coś to smsiaki lol oł jeee:D
151,,MiŁoŚć uSkRzYdLa....UcZy lAtAć"
152My life is Brutal I am Hooligan
153Jakie to uczucie kiedy zawodzi człowiek:( Znam te uczucie:(
154§ oto wąż w mojej kieszeni dla ciebie ode mnie....... :))ϒ
155Choć zycie ciąży a psychika siada niepoddam sie to moja zasada!!<HN
156Rafciu, Rafałku- ja kocham Cię... tylko już teraz wracaj do mnie
157Nie ma...Gdzies jestem...:)Nie wiem z kim,nie wiem gdzie:)Pozd
158Jeśli Szanujesz Innych To też Będziesz Szanowany Zawsze I Wszęzie :*
159ludzie- dajcie mi jakiś fajny opis..... please!!!!!
160WiEdZiAłEm Że GłUpI tO Ma ZaWsZe SzCzĘśCiE...aZaCuNeK dLa KANONIERÓW!!
161Ostatni mecz w krolewskich barwach 05-16-06 ;( Zizou jestes najlep
162lItErKa``M`` LiTeRkA ``K`` LiTeRkS ``S`` JaK MkS Milenium
163pozdro for my friends(przemka,sylwka,gosi,ziomów z łodzi itd)
164Kochać i prosić, cierpieć i znosić, to jest niestety życie KOBIETY!!
165wszystko było dobre...dopuki nie pojawiłes ty....Janas
166wisła skisła, lech zdech - (L)EGIA MISTRZEM PO(L)SKI J
167..:MężcZyźnI ZaZdRośnI Są o tYcH, kTóRzY IcH PoPrZeDziLi:..
168..:kObIeTy ZaZdRosNe Są o tE, kTóRe pRzYjDą pO NiCh:..
169Żyj chwilą... Korzystaj z życia jak najwięcej
170WiEm Ze Sa RzEcZy KtOrE bOlA wIeM zE sA tAkIe Co JaK kAmIeŃ tONa ;(
171Zagubiłam sie we własnych myślach i juz całkiem nie wiem co mam robić
172SamiSobieStwarzamyPiekłoNaZiemiJeden2iegoCeniZaZawartoścKieszeni<Hn
173->GoniącZaPieniądzemZiomStajeSięDlaCiebieOstatecznymSądem"<H
174:::W WRoClawiU->13.05.06::::)))(only sms)
175ktoś i powtórz płynęli łódką nagle ktoś wpadł do jeziora kto został??
176Co Nie Zabije, to wzmocni
177Od ko(L)yski aż po grób, Kocham tylko jeden K(L)ub
178ZALEWAM SMUTKI W BUTELCE VUDKI:(
179Nie martw się! Za rok też będzie matura!
180Za rok znów matura........
181>>śpieszmy się kochać ludzi,bo tak szybko odchodzą<<...[*]
182Czasmi się dusze własną miłością bo na inną nie pozwla...
183H.W.D.P. HERBATA W DOLNEJ PUłCE
184Jest mi smutno,jest mi źle...Nie piszecie na GG!!!
185:^:Jutro *Klimat*>i spotkanko...:^:hmm...ciekawe?!no i rowerek:^:
186Full Power Spirit :))...((: - oni są poprostu cool !!!
187Nie błąkaj się po świecie, połówki szuka w necie:-)
188wałek za wałkiem... hah ale ja się w końcu wqurwie i zobaczymy..
189KiEdY WiDzE ZgRaBnE CiAłO WtEdY CzUjE Że Mi MaŁo W Te NoC!!;d
190...najczulszym pocałunkiem bądż..nie mów jak smakuja łzy..:((&
191...:::§łÔWĂ ZNĂCZą TýLĚ, !LĚ WĂřT J̧T TĚN, KTÔ JĚ WýPÔW!ĂĐĂ:::...
192Kielce moim miastem, Korona moim życiem...
193Na bimbie było supcio!!
194Zawsze wierni i oddani my Wolsztyniacy Lecha fani
195Nie ma mnie będę później... sms... buziole...!! tęsknie...
196ImPrEzKa*;-)/*18-nastka*xD/*P/*Paaa=) *eSmS* :D
197Przez życie najlepiej iść we dwoje!!! :-))
198To są pierwsze święt bez Niego naszego Ojca Świętego Jana Pawła 2
199\"rozbitego jajka juz sie nie sklei\"-trzeba zyc dalej
200This is the time to party this is the time to start it || TANY:*