Opisy Gadu-Gadu Prawa Murphego

Prawa Murphego

Prawa Murphego
1Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie.
2Człowiek pracujący z komputerem, nie postępuje zgodnie z wymaganiami k
3Stare systemy produkują tak nowe, jak i stare błędy.
4Nowe systemy produkują nowe błędy.
5Zaś systemy proste wykazują skłonność do popełniania kompleksowyc
6Systemy złożone wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów
7Systemy złożone wykazują skłonność do zakłócania realizacji własnych f
8Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz te
9Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami.
10Wszystko ulega rozkładowi w najmniej odpowiednim momencie.
11Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne mo
12Niejasność jest wielkością niezmienną.
13Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpow
14Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich.
15Wszystko co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi.
16Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawie
17W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błę
18W świecie komputerów żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi
19Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od
20Komputer służy do tego aby ułatwić ci pracę, której bez niego w ogóle
21Wniosek - każdą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.
22Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać także pełną dyskietkę.
23Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.
24Twój jest zawsze mniej kompatybilny.
25Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są bardziej kompa
26Sprawy pozostawione same sobie, zmieniają się ze złych na jeszcze gors
27Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk.
28Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk.
29Nie uda się nawet wtedy, gdy właściwie nie powinno się nie udać.
30To co może się nie udać, nie uda się na pewno.
31Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje.
32Prawidłowo napisany tekst pojawi się tylko wtedy, kiedy napiszesz go r
33Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich reguł
34Od wszystkich uznanych wyjątków istnieją wyjątki.
35Wyjątki są liczniejsze od reguł.
36Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do ceny obszaru u
37Układ zabezpieczający zniszczy układ zabezpieczany.
38Każdy przewód przycięty na długość, okaże się za krótki.
39Wymiary będą zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach.
40W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomoś
41Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy.
42Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie źle też się mylisz - będzie jes
43Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.
44Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczy
45Żaden klient nie wie czego właściwie chce.
46To czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc.
47Program który zaczyna się źle, kończy się przerażająco.
48Każdy program, który się dobrze zaczyna - kończy się źle.
49Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki.
50Nie ma programów całkowicie idioto-odpornych.
51Na polecenie "naciśnij dowolny klawisz", użytkownik naciska
52Na polecenie "wciśnij Enter" użytkownik wpisuje "Enter&
53Na polecenie "napisz tak lub nie" użytkownik wpisuje "t
54Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już
55Klient, który najmniej płaci, marudzi najwięcej.
56Nie wie także co chciałby mieć zamiast tego.
57Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe.
58Każdy klient wie dokładnie czego nie chce.
59Tylko niepotrzebny nikomu program, działa bez zakłóceń.
60nigdy nie chowaj sie w leju z odwazniejszym od ciebie
61Natura zawsze stoi po stronie Zła.
62Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt po
63Druga kolejka jest zawsze szybsza.
64Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
65Trudne problemy pozostawione same sobie, staną się jeszcze trudniejsze
66Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno.
67Złota zasada Murphy'ego - zasady określa ten kto ma złoto.
68Im głupszy dowódca, tym trudniejsze zadania mu powierzają.
69Gdy jesteś zdołowany to pomyśl że kiedyś byłeś najszypszym p
70Im więcej szczęścia, tym mniej trzeba mu ufać
71Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
72Każdy może ustalać nową regułę.
73Jeżeli wydaje ci się, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
74Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.
75Rzeczy ulegają zniszczeniu, wprost proporcjonalnie do swej wartości.
76Matka Natura jest suką.
77Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym
78Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy.
79Zawsze kiedy masz właśnie coś zrobić, okazuje się, że najpierw musisz
80Wszystko zabiera znacznie więcej czasu, niż by się wydawało.
81Najlepszą metodą do zainspirowania odkrywczych myśli, jest zaklej
82Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebow
83Nieważne jak dobrze wykonasz robotę, twój szef i tak będzie chciał byś
84Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
85Moje prawo to bezprawie
86W szkole trzyma mnie już tylko grawitacja!
87Prawo Greena: Wszystko jest możliwe pod warunkiem, że nie wiesz, o czy
88Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów.
89Prawa Makarijewa - pisanie programu komputerowego jest rozkoszą, uruch
90W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać, niż potem
91Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi - ale tak
92Druga kolejka posuwa się szybciej.
93Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do życzeni
94Każda formuła i każda stała muszą być traktowane jako zmienne.
95Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym.
96Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem.
97To co wygląda trudno - jest niemożliwe.
98To co wygląda łatwo - jest trudne.
99Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie.
100Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uder
101"Postrzał w pierś z perforacją płuca" - twój organizm mówi c
102Prawo Beckhapa: Uroda x rozum = constans
103Cokolwiek robisz, zawsze możesz dostać kulkę. Nawet gdy nie robisz nic
104Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.
105Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić o tym przeciwnika.
106Jeśli brakuje ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów, to znaczy, że bitwa t
107Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od ciebie.
108W razie wątpliwości opróżnij magazynek.
109Pociski smugowe - metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozyc
110Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artyl
111Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą.
112Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom.
113Nie ściągaj na siebie ognia, to denerwuje sąsiadów w okopie.
114Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód - właśnie wchodzisz w pułapkę.
115Masz zawsze o jeden wirus więcej niż sądzisz.